Čištění vstřikovačů
Tvorba kapiček paliva - pochopení příčiny
Výrobní tolerance vstřikovače je 1 mikron, což je vůbec nejmenší tolerance ze všech mechanických komponentů motoru.
Výrobci paliva tvrdí, že nejnovější generace palivových aditiv prodlužuje životnost motoru díky tomu, že kovové části motoru pokryje slabou vrstvou a tím sníží tření.
Tato aditiva pokryjí ale také vnitřní komponenty vstřikovače, čímž zhorší průtok paliva a zkrátí dráhu čepu. Tato vrstva také zvýší povrchové napětí při výstupu paliva ze vstřikovače, což způsobí vznik odporu působícího na kapičky paliva a tím zvětšení jejich velikosti.
Správný rozprach paliva není již alternativou ale nezbytností, pokud požadujete správné spalování, minimální znečištění, maximální výkon motoru, hospodárnost s palivem a dobré jízdní vlastnosti.
Náprava problému
Zjistit problém je snadné; odstranit jej je ale složitější. Jaké je tedy řešení? Nainstalovat nové vstřikovače? Propláchnout systém nějakou chemikálií? Ne!
ŘEŠENÍ JE PATENTOVANÝ ULTRAZVUKOVÝ ČISTÍCÍ PROCES ASNU
Jediný způsob, jak docílit toho, aby byly vaše vstřikovače zase jako nové.
Ultrazvukový čistící proces

Řízení lambda sondou - systém Moronic

Tvorba kapiček paliva - zvětšená a zmenšená velikost kapiček

Účinnost spalovací komory - Jak dostat palivo na "horké místo"

Účinky čištění na obrazce rozstřiku
